Opgelost door PureProducts.nl: onjuiste factuur, niets besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159049
Gebruiker
anja
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter van 12 jaar ontvangt een zeer vage factuur van Pure Products.
die voldaan moet worden voor 11 maart 2016. Wij betalen niets want wij hebben niets besteld.
productomschrijving: PureProducts Subs NL??? t.w.v. 39,95
plus adm kosten 15,-
ons is niets bekend van het product, niet van de bestelling, en nog nooit van dit bedrijf gehoord! Ook heb ik, nog mijn dochter zich ooit aangemeld of ingeschreven bij dit bedrijf.


Gewenste oplossing

ik wil dat deze factuur ingetrokken wordt en excuses worden aangeboden aan mijn dochter die er van geschrokken is en aan mij omdat ik hier tijd aan moet besteden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Anja,

    Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw dochter Ndeye Barro reeds uitgeschreven en uit het betalingstraject gehaald. U ontvangt geen berichten meer van ons.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice
  2. Auteur
    anja
    Datum
    ik ben zeer tevreden met deze afhandelling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen