Klacht PureProducts.nl: onterechte incasso

Klachtnummer
# 117159
Gebruiker
Naamloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een onterechte incasso via het incassobedrijf ALEKTUM. Wanneer je bent naar de klantenservice van Pureproducts dan krijg je de mededeling dat zij niks kunnen doen en dat ik een mail moet sturen. Wanneer je belt met het incassobureau dan is het eerste wat ze je zeggen geen interesse te hebben in mijn verhaal en dat ik een copie of snapshot moet maken van de betaling. Ik heb een mail gestuurd naar Pureproducts met mijn klacht

De oplossing

Per direct een intrekking van de incasso.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PureProducts.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen