Klacht PureProducts.nl: Oplichting

Klachtnummer
# 116115
Gebruiker
ELOMARI
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Eind december heeft mijn vrouw een proefpakket cafe slim en mango slim besteld en betaald.
In januari wordt er 2x opnieuw 24,90 afgeschreven van onze rekening en volgt er een zending. Gemaild met Pure Products (want bellen kost 80ct pm) en aangegeven deze producten niet te willen. Er wordt geschermd met een mail waarin alles zou staan. Deze is nooit ontvangen door ons er wordt ook gezegd dat deze nogmaals kan worden gestuurd, ook nooit gezien. Bij het proefpakket zat ook niets wat wees op een abonnement, Pakketjes toch meteen teruggestuurd en betaling gestorneerd. We dachten er vanaf te zijn. Nu volgt 3 maanden later een brief met dreiging met incassobureau en minimaal 40 euro aan rente en incassokosten. Dit is je reinste oplichting.

De oplossing

ik wil geen producten meer ontvangen en ik wil geen ontvangen producten betalen.
nu wet ik niet wat ik ga doen .

MVG

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PureProducts.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen