Klacht PureProducts.nl: Proef + maandpakket geretourneerd, echter aanmaning + extra kosten

Japonette

Geachte heer, mevrouw,
Sinds het nieuwe jaar probeer ik van een postorder bedrijf Pure Products af te komen. Ik heb geen toezegging gedaan tot een pakket. Echter, zit ik nu vast aan één of ander maandpakket Pure Slim (afslankproduct). Via de e-mail heb ik contact gehad. Ik hoefde alleen maar het product te retourneren binnen 2 weken. Dit heb ik netjes gedaan. Echter, ontvang ik via de mail berichten met uitroeptekens dat ik het openstaande bedrag ad € 40,- moet betalen. Hierbij worden aanmaningskosten ad € 15,- toegekend + een drieging van een incassobureau met 15% kosten van het openstaande bedrag + vermeerdering met € 40,-. Dit vind ik nogal agressief. Nog even en ik ga dit gewoon melden bij de politie.
Wat kan ik nog doen om dit op te lossen? Ik heb meerdere malen een bericht verzonden via info@pureproducts.nl, maar geen gehoor. Ik kan een 0900 nummer bellen ad € 0.90 per minuut. Dit ga ik natuurlijk niet doen. Het kostte me al meer tijd om ze te e-mailen.

Zoals het bedrijf Pure Products via de mail d.d. 7-1-2016 hebben toegezegd, zouden ze me uit het betalingstraject halen, zodra ze het pakket in goede orde hebben ontvangen.
Het pakket heb ik tijdig geretourneerd.

PureProducts.nl
    Beste Priscilla,

Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben uw retour verzonden producten in goede orde ontvangen. Waarschijnlijk hebben de berichten elkaar gekruist. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?