Klacht PureProducts.nl: Proefpakket besteld en moet nu volle pond betalen!

Klachtnummer
# 139774
Gebruiker
Rdp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb via facebook proefpakket besteld en moet nu volle pond betalen! Dit proefpakket was gratis, alleen verznedkosten moest ik betalen wat ik dan ook gedaan heb. Ik wordt bestookt met mails en sms, heb twee sms retour gestuurd en gemaild maar geen reactie!
Mijn dochter had hetzelfde pakket besteld en krijgt dezelfde dreigmailings mat betalingsverplichtingen erin.
Beide proefpakketen bovendien nooit ontvangen!! wat een oplichting zeg!
Het gaat om referentienummers : 67161649 en 67161233

De oplossing

Graag het mailen en smsen staken en de proefpakketten hoef ik niet meer dus die hoeft u niet meer te sturen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PureProducts.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen