Klacht PureProducts.nl: Reactie en geld terug.

Klachtnummer
# 150352
Gebruiker
juliettew
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi Lafaards,

Plotseling kreeg ik een pakketje van jullie binnen dat ik niet wil hebben met een factuur toegestuurd per mail. Ik had jullie gemaild en jullie hadden netjes terug gemaild dat ik het kon retourneren. Omdat ik een week op vakantie was ( dat voor gaat dan zo een irritant pakketje) en omdat ik zes dagen in de week werk heb ik het afgelopen donderdag pas geretourneerd. Vervolgens kreeg ik een betalingsherinnering waarin stond dat ik voor zondag 24 januari moest betalen omdat er anders vanwege wanbetaling 15 euro extra bij zou komen. Ik hun weer gemaild van ik heb het gestuurd wat moet ik doen? Geen reactie.... Nog een keer gemaild wat moet ik doen? Geen reactie.... En nog een keer gemaild wat moet ik doen? Maar weer geen reactie.... Ik heb hem dus om het zekere voor het onzekere te nemen het betaalt.... en het pakketje al geretourneerd dus vraag mij af wanneer krijg ik mijn geld terug beste pure products....

Groeten Juliette

De oplossing

Geld terug. Jullie hebben mij al gemaild dat ik ben uitgeschreven in het systeem dus dat zit goed mag ik hopen.

1 reactie

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Juliette,

    Vriendelijk bedankt voor u bericht. Wij hebben helaas geen retour producten van u ontvangen. Hierdoor kunnen wij helaas de betaling niet retourneren. Kunt u ons een bewijs van verzending sturen?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?