Opgelost door PureProducts.nl: retour pakketje super fruits

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110796
Gebruiker
vlokjekim
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg gisteren een email van Alektum incasso bureau met een bedrag van 25,53.
Ik heb zowel het incassobureau gebeld en jullie.
over het feit dat ik het pakketje super fruits gelijk heb terug gestuurd toen het weer op mijn deurmat lag.
Nu blijkt dat het pakketje blijkbaar niet is aangekomen, hoe gaan we dit oplossen.
Ik kan nu ruim een jaar later niet meer bellen met de ptt om te kijken wat er mis is gegaan.

Gewenste oplossing

ik vind dat ik dat bedrag niet hoef te betalen, door dat ik er nu niet meer achter aan kan gaan wat er nu gebeurt is, omdat het ruim een jaar naar data is.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste mevrouw van Vlokhoven,

    Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u een mail gestuurd zodat wij dit probleem voor u kunnen oplossen!

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice.
  2. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste mevrouw van Vlokhoven,

    Graag vernemen wij van u of uw klacht naar behoren is opgelost.

    Mocht u nog op -of aanmerkingen hebben dan horen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice.
  3. Auteur
    vlokjekim
    Datum
    De klacht is netjes terug beantwoord, en er is een goede oplossing geboden. Super

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen