Klacht PureProducts.nl: uitschrijven

Klachtnummer
# 149362
Gebruiker
esme
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Graag wil ik me uitschrijven en de aankomende bestellingen annuleren, dit wilde ik telefonisch doen maar na drie keer bellen en wachttijd van meer dan 5 minuten, probeer ik het via deze weg. Ook mails zijn nog niet beantwoord,

E. Davidson

Gewenste oplossing

Uitschrijving abonnement en verdere bestellingen.

E.Davidson
Beeldhouwershoev 7
Apeldoorn

4 reacties

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Esme,

    Vriendelijk bedankt voor u bericht.

    Wij hebben het verzoek tot uitschrijving ontvangen. Bij deze kunnen wij bevestigen dat u bent uitgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
  2. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Esme,

    Vriendelijk bedankt voor u bericht.

    Wij hebben het verzoek tot uitschrijving ontvangen. Bij deze kunnen wij bevestigen dat u bent uitgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
  3. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Esme,

    Vriendelijk bedankt voor u bericht.

    Wij hebben het verzoek tot uitschrijving ontvangen. Bij deze kunnen wij bevestigen dat u bent uitgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
  4. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Esme,

    Vriendelijk bedankt voor u bericht.

    Wij hebben het verzoek tot uitschrijving ontvangen. Bij deze kunnen wij bevestigen dat u bent uitgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen