Klacht Purerelief.nl: 2e zending moet ik betalen
Details
De klacht
Ik heb een proefzending aangevraagd. {afvallen} kan deze niet gebruiken i.v.m. bloedverdunners. Pakketje ontvangen zat geen factuur in, of hoe te handelen bij retour zending.Ik heb de zelfde dag via e-mail abonnement opgezegd, en de reden waarom. Maar moet toch de zending betalen op dat ik de proefzending niet heeft terug gezonden. Er wordt mij verwijt dat ik maar via hun website had moeten kijken hoe te handelen bij retour zenden. Diverse mails gezonden en ontvangen, maar men blijft houden aan hun regels.
Ik heb hun duidelijk gemaakt dat ik niet betaal. De zending heb ik onaangebroken retour verzonden op 23-06-2015.
De oplossing
Abonnement is opgezegd. Maar ik wil niet de betaling doen van de eerste proefbestelling.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.