Klacht Purerelief.nl: 2e zending moet ik betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115500
Gebruiker
Frans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een proefzending aangevraagd. {afvallen} kan deze niet gebruiken i.v.m. bloedverdunners. Pakketje ontvangen zat geen factuur in, of hoe te handelen bij retour zending.
Ik heb de zelfde dag via e-mail abonnement opgezegd, en de reden waarom. Maar moet toch de zending betalen op dat ik de proefzending niet heeft terug gezonden. Er wordt mij verwijt dat ik maar via hun website had moeten kijken hoe te handelen bij retour zenden. Diverse mails gezonden en ontvangen, maar men blijft houden aan hun regels.
Ik heb hun duidelijk gemaakt dat ik niet betaal. De zending heb ik onaangebroken retour verzonden op 23-06-2015.

De oplossing

Abonnement is opgezegd. Maar ik wil niet de betaling doen van de eerste proefbestelling.

2 reacties

  1. Auteur
    Pure Relief.nl
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met Purerelief.

    In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement.

    Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar info@purerelief.nl of bellen met +31 20 894 63 83.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Purerelief
  2. Auteur
    Frans
    Datum
    Ik heb diverse dreig mails ontvangen van een incasso bureau.
    Ik heb steeds geweigerd om te betalen. Maar in de tussen tijd was ik bezig met een immigratie. In Thailand waar ik sins augustus woon. Werd ik nog eens bedreigd met het gerechtshof, zodat men mijn bankrekening kon blokkeren. Ik ben toen overstag gegaan, En heb de rekening met kosten betaald.Ik kon niet het risico lopen om zonder geld te zitten in Thailand. Einde verhaal.
    { Als ik nog in Nederland was, had ik nooit betaald}

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Purerelief.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen