Klacht Purerelief.nl: Factuur

Doriene

Goedemorgen,ook ik ben slachtoffer van deze verkooptruc, ik ben niet tevreden over dit product en heb schriftelijk bedankt voor verder levering ,zeker twee derde van het product heb ik nog .
Nu toch een rekening ontvangen van 72 euro.
Telefonische contact gehad met meneer Kaya.,die mijn op de voor mijn nieuwe voorwaarden wees en met de woorden " ik ga geen welles / nieties met u spelen het gesprek wilde beëindigen , na dit zeker niet klantvriendelijk gesprek heb ik na de leiding gevende gevraagd die zat toevallig net in vergadering, maar na aandringen van mijn kant kreeg ik de toezegging dat ik na de vergadering terug gebeld zou worden .

Ik hoop dat dit op een eerlijke en zuiver manier opgelost gaat worden anders maar rechtshulp in schakelen en zeker een. melding maken bij de Consumentenbond en. Radar

in een normaal gesprek (dus met iemand die wil luisteren ) dit probleem oplossen Geen betaling ,

Purerelief.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Doriene

Ook een klacht indienen over Purerelief.nl?