Klacht Purerelief.nl: Gratis teunisbloemoliepillen

gesina

Ook ik heb teunisbloemoliepillen gratis besteld met 7,95 verzendkosten, verder niets ondertekend en geen machtiging afgegeven voor incasso van €69,95 (wat ik heb gestorneerd ) ook geen geboortedatum of telefoonnummer. Europees recht zegt dat het nooit in de algemene voorwaarden verborgen mag worden en dat het duidelijk vermeld moet worden. Na vele e-mails met purerelief krijg ik alleen maar te horen staat in de algemene voorwaarden. Volgens consuwijzer en mijn rechtsbijstandverzekering ben ik niet verplicht om te betalen.

Purerelief heeft wel toegezegd dat ik geen vervolg verzendingen krijg en verder hoop ik niets meer van purerelief te horen over de factuur.

Pure Relief.nl
    Geachte mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met PureRelief. Echter vermelden wij onze voorwaarden zeer duidelijk op de website van PureRelief, meteen onder de bestelknop inclusief bedragen.

In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar info@purerelief.nl of bellen met +31 20 894 63 83.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team PureRelief
    gesina
    Ik weet niet wat voor mensen daar werken maar krijg steeds hetzelfde antwoord van algemene voorwaarden. Ze gaan niet in als ik schrijf dat ze dat niet onder algemene voorwaarden mogen verbergen, ook heb ik nooit mijn persoonlijke gegevens gegeven laten ze dat eerst bewijzen. Laten ze daar eerst de wet nakijken hoe het werkelijk zit in plaats van mensen te benadelen.
    gesina
    Ik heb het restant van de pillen aangetekend teruggestuurd met nogmaals de voorbeeldbrief van Consuwijzer maar niets gehoord.

gesina

Ook een klacht indienen over Purerelief.nl?