Klacht Purerelief.nl: misleidende reclame

Dumoulin

Bij Pure relief begin Januari 2015 een gratis proefpakket aangevraagd met verzendkosten à € 4.95, ( deze heb ik netjes en op tijd betaald) dit ook bevestigd gekregen maar ruim 3 weken later een factuur ontvangen à € 65.00. Verschillende klachten per email gestuurd naar zowel Pure Relief als aan St. Mempay maar alle zonder antwoord maar op 5 maart wel een aanmaning met extra kosten ontvangen. Ondertussen een brief ontvangen van een incasso bureau met een totale rekening van € 121.00. Vandaag een mail naar het incassobureau gestuurd met de nodige bijlagen ter verduidelijking dat er hier om een bestelling gaat van een gratis proefpakket. De € 65.00 was ondertussen van mijn rekening afgeschreven maar deze heb ik weer laten storneren.

Stop zetten van het invorderen van het factuurbedrag en de activiteiten , kosten van het incassobureau ( C.I.B. te Rotterdam) .
Ik heb gelezen dat bij andere klachten over dit product geklaagd wordt dat mensen aan een abonnement vast zitten, hier heb ik totaal geen berichtgeving van gelezen dus ga er vanuit dat dit niet op mij van toepassing is.

Pure Relief.nl
    Geachte mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met Purerelief
    Wij beantwoorden alle e-mails. Graag willen wij u ook te woord te staan. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement.

Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar info@purerelief.nl of bellen met +31 20 894 63 83.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Purerelief

Ook een klacht indienen over Purerelief.nl?