Klacht Purerelief.nl: onbereikbaarheid/retourzenden niet mogelijk

Klachtnummer
# 95904
Gebruiker
wendy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

begin januari een "gratis"product aangevraagd. Om medische redenen kan ik dit product niet gebruiken (na overleg met specialist). Wil het product retour zenden, maar dit blijkt onmogelijk. Na herhaald het op de website opgegeven telefoonnummer gebeld te hebben (er wordt niet opgenomen, geen voicemail) geprobeerd product naar Mempay bv. te sturen, die voor hen de betalingen regelt. Onbestelbaar retour gekregen. kan nergens een adres vinden. Wel een overkoepelende organisatie? gevonden, nl. Hotmedia Ltd. Kan hierover geen gegevens vinden.
In register van Kamer van Koophandel geen gegevens over beide organisaties gevonden.
Heb op de website van PureRelief aangegeven geen verdere producten te willen ontvangen.
Aangezien de termijn van retour zenden (14 dagen) verstreken is, schijn ik verplicht te zijn een volgende zending af te nemen a 65,= euro.
Een automatische incasso zal ik dan ook tegen houden.
Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.

W.Kat

De oplossing

Ik wens geen verdere zendingen te ontvangen en ook geen afschrijvingen van mijn bankrekening. Ben ook van mening dat ik daartoe geen toestemming heb gegeven.
Verder wens ik verschoond te blijven van verdere reclames e.d.

1 reactie

  1. Auteur
    Pure Relief.nl
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met Purerelief
    Wij beantwoorden alle e-mails. Graag willen wij u ook te woord te staan. Onze contactgegevens zijn vermeld op de website. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar info@purerelief.nl of bellen met +31 20 894 63 83.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Purerelief

Ook een klacht indienen over Purerelief.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen