Klacht Purerelief.nl: Opzeggen niet mogelijk

C. van Geel

Mijn moeder is hier ook ingetrapt en heeft een proefsetje besteld á 4,95. In de voorwaarden (die ze niet heeft gelezen) staat dat zonder wederopzegging je akkoord gaat met een vervolgafname á 65 Euro per zending.. Wij hebben al geprobeerd te bellen (wordt niet opgenomen of niet bereikbaar) te mailen, naar info van purerelief en/of mempay wordt gebounced/onbestelbaar teruggestuurd met melding dat deze adressen niet bestaan.. Het bedrag zullen wij storneren en hopen dat de consumentenbond in contact kan treden met deze organisaties om deze praktijken te stoppen!

Stoppen met ongeoorloofd geld afboeken van rekeningen zonder dat dat daar expliciet toestemming voor is gegeven.

Pure Relief.nl
    Geachte mevrouw,,

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met Purerelief
    Wij beantwoorden alle e-mails. Graag willen wij u ook te woord te staan. In de algemene voorwaarden leest u alles geheel transparant omtrent uw abonnement. Graag hebben wij nog persoonlijk contract met u over uw ervaring. U kunt een e-mail sturen naar info@purerelief.nl of bellen met +31 20 894 63 83.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Purerelief
    C. van Geel
    Beste Pure-relief,

Van een abonnement is geen sprake in deze, hierover zijn geen afspraken gemaakt. Mijn moeder ontving enkele weken geleden opnieuw een pakket, afzender en adres zijn gewijzigd, wat zeer verdacht lijkt. Dit pakket is meteen retour afzender teruggestuurd. Wij houden afschrijvingen op rekening in de gaten en zullen meteen storneren. Alle communicatie in deze worden door mij vastgelegd voor eventuele gevolg acties uwer zijde.

in opdracht van PCAM van Geel-Leijten

Ook een klacht indienen over Purerelief.nl?