Klacht Puressentiel: Het ongevraagd bezorgen van pakjes helemaal dichtgeseald

Klachtnummer
# 4155
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar is er twee maal een pakje in mijn brievenbus geduwd,ik heb het twee maal terug
gestuurd,met het bewijs!!!!!Mijn man was ernstig ziek,is inmiddels overleden,dus,daar was ik
niet mee bezig,maar ze hebben twee maal 49 euro 50 afgeschreven,per aut.incasso!!!!!
Ik kan ze op geen enkele maniet te pakken krijgen,KAN DIT ZOMAAR?????????

De oplossing

Ik wil alleen maar mijn geld terug,ik hoef niet te betalen voor iets wat ik niet heb en niet heb
gevraagd,het schijnt dat dit is behandeld op t.v.in een consumentenprogramma,maar ik zeg nogmaals,als je man terminaal is,doe je de dingen,die je moet doen,dus terugsturen!!!!!!!
Dat heb ik gedaan 7 euro vijftig betaald,maar die mensen zijn niet benaderbaar,op geen
enkele wijze,duistere zaak!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Puressentiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puressentiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen