Klacht Puur Design en Interieur: Bedrijf komt geen enkele afspraak na en ik wens mijn geld per direct terug.

Klachtnummer
# 277264
Gebruiker
GERT777
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 augustus een lamp besteld, de Next Molecular Easy, levertijd 2 tot 3 weken. Tot op heden niet geleverd, ondanks diverse contacten met de zaak, Telkens smoezen: de fabriek heeft vakantie, de kwaliteitscontrole heeft de lamp afgekeurd, we leveren in week 41/42. Vorige week was ik het zat, die lamp komt nooit meer. Gebeld met klantenservice dat ik mijn geld terug krijg. Dat kan, maar dan moet ik dit verzoek per mail bevestigen. Dat afgelopen donderdag gedaan, met alle gegevens van ordernummer, bankrekeningnummer e.d. Ze beloven dat geld vrijdag of uiterlijk maandag op de rekening staat. Niets ontvangen. Dit bedrijf schendt iedere afspraak.

De oplossing

Per direct terugbetaling van 192,28 voor de nooit door mij ontvangen lamp.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Puur Design en Interieur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puur Design en Interieur?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen