Klacht PUUR skin care: Terugbetaling verzendkosten

LBr

Na aankoop Dermaroller wilden wij deze binnen 5 dagen terugsturen. Na veel mailverkeer en wijzende op onze rechten mocht het product uiteindelijk retour. Echter haar verzendkosten van €6,75 heeft zij ingehouden op ons aankoopbedrag. Hier waren we natuurlijk niet mee eens. De retourzending hebben wij uiteraard zelf betaald. Zie hieronder 1 van haar reacties.

Reactie puur-skincare:
We zien het pakket graag tegemoet. Aangezien wij de verzendkosten voor onze rekening nemen bij bestellingen boven de € 100,00 heb je deze in eerste instantie niet hoeven betalen. Wij hebben de € 6,75 verzendkosten voor jou betaald.
Daar je het pakket nu retourneert is het logisch dat jezelf die verzendkosten betaalt. Zo staat het in de afkoelingsperiode ook vermeld. We zullen het bedrag dan ook vergoeden minus de verzendkosten. Het is natuurlijk niet meer dan normaal dat wij geen kosten gaan maken voor een bestelling die u uiteindelijk niet wenst te hebben.

Terugbetaling van het ingehouden bedrag van € 6,75

Wij vinden dat PUUR skin care hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PUUR skin care?