Klacht Puzzel4U: Geen abonnement toch problemen

Klachtnummer
# 53572
Gebruiker
MERRY
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na telefonisch contact ee3n proef exemplaar van een puzzelboekje bij abuis 4,95 terug laten storten later gelijk terug gestort en per e-mail gestuurt GEEN abonnement. 4,95 terug gestort en krijg nu aanmaningen voor 18,00 EURO en 40.00 EURO extra. Heb een e-mail terug gekregen van medewerkster dat het abonnement stop gezet zou worden. Ondanks dit toch steeds telefoontjes en dreig brieven van MKBusiness.

Gewenste oplossing

Geen contact meer met Puzzel4U of met MKBusiness

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Puzzel4U hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puzzel4U?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen