Klacht Puzzel4U: onterechte incasso kosten.

Klachtnummer
# 42221
Gebruiker
onopgeloste
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb telefonisch toegestemd voor een proefexemplaar van Puzzel4U.
Heb niet betaald doordat ik de acceptgiro waarschijnlijk heb weggegooid.
Ben gebeld door MKBusiness (incasso ) met het verzoek het openstaand bedrag van 4,95 euro te betalen en dat kon via IDEAL-link die mevrouw de Rhoo zou doormailen.
Toen ik die mail opende waren er al incasso kosten bij geteld van 40,- euro.
Daar niet mee eens zijnde heb ik contact opgenomen met Consumentenbond en met het advies van de medewerker heb ik de algemene voorwaarden opgezocht waarin stond dat ze 2% van de originele kosten konden vragen maar dat is niet 40,- euro.
Na ,nu ,een aantal aanmaningen Moet ik dit betalen? ik vind van niet.
R Steinvoort ( vrouw van)

De oplossing

ik wil de incasso kosten ( 10x zoveel als het oorspronkelijke bedrag) niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Puzzel4U hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puzzel4U?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen