Opgelost door Puzzelbrein: Dwangmatig een contract aangesmeerd terwijl ik meerdere malen heb gezegd dit niet te willen.

content Opgelost
#donkeredagen

Ik kreeg een telefoontje 7nov.2018 zeer dwingend en na telefonisch een contract te hebben aangegaan niks meer vernomen en niks ontvangen op 1december kreeg ik januari een brief met een aanmaning voor het bedrag afgelopen maandag meteen gebeld werd gedreigd met een deurwaarder en heel boos werd een bandopname van alleen het aangaan van het contract ook nooit een mail van hun ontvangenen nooit puzzelboekjes ontvangen daar moest ik maar de postbode op aanspreken nu zit ik met een aflossingsregeling want anders gaat het naar de deurwaarder ik heb meerdere malen aangegeven dat dit toch wel onder dwang was maar hoefde mij geen zorgen want bij het eerste pakket zou ik het kunnen opzeggen maar echt NIKS ontvangen maar hoe vaak ik dit ook zei dat was niet waar ik loog hierover en voor mij is zo'n 75euro een hoop geld word hier moedeloos van want van hoe het contract is aangesmeerd en hoe ik te woord werd gestaan zijn geen opname

Ik wil dat ik van deze kosten af kom zit in een traject waar geen nieuwe schulden mogen ontstaan en moet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen

Puzzelbrein
    Geachte mevrouw Jochems,

Ik heb uw klacht onderzocht en geconstateerd, dat de medewerker van de klantenservice u niet correct heeft behandeld. Het abonnement had direct stopgezet en gecrediteerd moeten worden, onze excuses hiervoor. Ik heb dat nu alsnog gedaan, u hoeft dus niets te betalen.
    Ik hoop, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Klantenservice Puzzelbrein

#donkeredagen
Er is geconstateerd dat de medewerker van klantenservice mij niet correct heeft behandeld Het abonnement had direct stopgezet en gecrediteerd moeten worden en dan excuses hiervoor Ze hebben dit alsnog gedaan en ik hoef niks te betalen

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?