Opgelost door Puzzelbrein: Er is mij een abonnement aangesmeerd waar ik helemaal nooit om gevraagd heb.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403813
Gebruiker
HSRL
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondanks meerdere verzoeken om van deze club af te komen blijf ik herinneringen ontvangen om een factuur te betalen. Ik heb helemaal nooit om een abonnement gevraagd.

Gewenste oplossing

Abonnement stopzetten en factuur crediteren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Straaijer,

    Het abonnement is stopgezet en gecrediteerd.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzelbrein




Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen