Klacht Puzzelbrein: Ik ben opgelicht geworden door PuzzelBrein

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 371955
Gebruiker
Haartje#76
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een poos geleden door een van uw verkopers gebeld geworden dat ik via een enquete een gratis puzzelboek heb gewonnen. Ik heb toen meteen aangegeven niet gebonden te willen worden aan een abonnement . Geen verplichting dus. Laat het aan mij over als ik mij wilt laten abonneren. Ik kreeg inderdaad dat gratis puzzelboek en heb die aan een vriend cadeau gemaakt, aangezien ik niet van puzzelen hou. Wat sachets min verbazing dat ik vorige week een puzzelboek ontvang met een factuur dat ik 81,19 euro moet overmaken.Heel misleidend dit. Staat ook nog dat ik een brief had ontvangen en dat ik binnen 14 dagen moest reageren. Wel ik had telefonisch al duidelijk gemaakt geen verplichting te willen. Maar duidelijk was de verkoper alleen maar uit op verkopen. Die brief had ik niet geopend, want heb het puzzelboek plus brief weggegeven. Ik heb toch nog gemaild naar jullie klantenservice dat ik geen abonnement wenst en krijg een mail terug dat de verzending al heeft plaatsgevonden etc.
Ik vind dit oplichterij en fa die 81,19 euro niet betalen! Heel misleidend is dit allemaal en ben hier heel erg boos over.

De oplossing

Die factuur intrekken en ik wens nooit meer zo misleid te willen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Elmont,

    U heeft bij PuzzelBrein rechtstreeks een klacht ingediend en die is intussen schijnbaar reeds opgelost.
    Mocht dat niet naar tevredenheid zijn, dan vernemen wij dat graag. Anders gaan wij er vanuit, dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzelbrein

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Haartje#76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niets opgelost. Geen middenweg. Ik ben dus vast aan een abonnement van een half jaar meteen en moet Euro 81,19 betalen. Beluisteren jullie het heel gesprek met de dame van de Call Center. Zij belde mij ten eerste op het moment dat ik heel druk was met werk. En punt 2 ik gaf aan geen verplichtingen te willen . Je hoort mij nog zeggen tijdens de opname mag ik nu afmelden. Dat mocht dus ook niet. Heel misleidend dit allemaal. Jullie hebben in mij in ieder geval een zeer ontevreden klant en ik zal mijn negatieve ervaring doorvertellen, zodat dit anderen niet overkomt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen