Opgelost door Puzzelbrein: Ik voel me opgelicht omdat ik niet de kans heb gehad om het abonnement op tijd stop te zetten.

HenkJan#45

Ik ben gebeld met de vraag of ik interesse had in een gratis puzzelbrein magazine. Als ik binnen 14 dagen na ontvangst van het blad mij zou afmelden voor het abonnement, dan zou ik niks hoeven te betalen. Dit zou makkelijk moeten verlopen. Echter heb ik het eerste blad nooit ontvangen en toen ontving ik een aantal maanden later ineens de tweede editie met een factuur van € 81,19. Na een aantal keer heen en weer gemaild te hebben, werden mijn vragen niet meer beantwoord. Ik heb het bedrag betaald, maar ik voel me opgelicht omdat ik nooit de kans heb gehad om het abonnement stop te zetten.

Ik wil dat het bedrijf mijn geld terugstort en dat ze vanaf dat moment ook geen puzzelbrein exemplaren opsturen. Ik zal de ontvangen exemplaren (1) retourneren. Ook wil ik weten of ik nog ergens aan verbonden zit of dat ik nu verlost ben van deze organisatie.

Puzzelbrein
    Geachte heer van Doeland.

Op uw verzoek is het abonnement stopgezet en gecrediteerd. Het betaalde bedrag wordt teruggestort. Mocht u nog iets ontvangen, dan mag u dat vernietigen.

Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Klantenservice Puzzelbrein

HenkJan#45

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?