Klacht Puzzelbrein: Ik zit ongewild en onterecht vast aan een half jaar abonnement van Puzzelbrein.

Klachtnummer
# 370785
Gebruiker
Smitty66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben gebeld door Puzzelbrein(Roniko)en er werd mij verteld dat ik een prijs had gewonnen en een cadeau exemplaar had gewonnen en dit direct kon annuleren,na toezending.Er is mij ook niet duidelijk verteld dat het om puzzels ging, want ik hou helemaal niet van puzzels....


Ik heb GEEN cadeauexemplaar ontvangen, wel een mail maar die is in mijn spam beland, ik heb dus niet op tijd kunnen reageren. Vandaag het volgende exemplaar gekregen inclusief factuur van € 81,20 euro. direct gebeld om te annuleren maar volgens de medewerkster niet op tijd gereageerd.Ook een mail gestuurd waarop ik aangegeven heb dat ik nooit ergens voor heb getekend, maar vandaag kreeg ik een betalingsherinnering....

De oplossing

Ik wil graag dat het half jaar abonnement per direct wordt geannuleerd, dat ik geen exemplaren meer krijg toegestuurd EN dat ik de rekening van € 81,20 ook niet hoef te voldoen.

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Smit,

    Naar aanleiding van uw klacht is het abonnement stopgezet en gecrediteerd.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzelbrein