Klacht Puzzelbrein: Ik zit ongewild en onterecht vast aan een half jaar abonnement van Puzzelbrein.

Klachtnummer
# 370785
Gebruiker
Smitty66
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben gebeld door Puzzelbrein(Roniko)en er werd mij verteld dat ik een prijs had gewonnen en een cadeau exemplaar had gewonnen en dit direct kon annuleren,na toezending.Er is mij ook niet duidelijk verteld dat het om puzzels ging, want ik hou helemaal niet van puzzels....


Ik heb GEEN cadeauexemplaar ontvangen, wel een mail maar die is in mijn spam beland, ik heb dus niet op tijd kunnen reageren. Vandaag het volgende exemplaar gekregen inclusief factuur van € 81,20 euro. direct gebeld om te annuleren maar volgens de medewerkster niet op tijd gereageerd.Ook een mail gestuurd waarop ik aangegeven heb dat ik nooit ergens voor heb getekend, maar vandaag kreeg ik een betalingsherinnering....

De oplossing

Ik wil graag dat het half jaar abonnement per direct wordt geannuleerd, dat ik geen exemplaren meer krijg toegestuurd EN dat ik de rekening van € 81,20 ook niet hoef te voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Puzzelbrein is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren