Klacht Puzzelbrein: Je wordt ongevraagd door een callcenter telefonisch benaderd en voor je het weet heb je problemen

Klachtnummer
# 294404
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Telefonisch benaderd door Callcenter voor aanbieding en nu is men van mening dat ik een abonnement heb afgesloten en eist men betaling.
Betalingen moeten overgemaakt worden aan Roniko BV

De oplossing

Dat ik geen betaling hoef te doen, en niet geen aanmaningen meer ontvang, ik heb niks getekend of per mail bevestigd en volgens de wet is een schriftelijk vereiste van toepassing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Puzzelbrein is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen