Klacht Puzzelbrein: Ongevraagd abonnement

Klachtnummer
# 382921
Gebruiker
Rewevino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi.
Mijn man werd gebeld door puzzelbrein en hij zou een gratis exemplaar van hun mogen ontvangen, enige wat hij moest doen was na ontvangst van t eerste exemplaar gelijk op zeggen. Gisteren ontving hij t eerste exemplaar en heeft hij ook gelijk opgezegd. Nu kregen we vandaag een mail waar in dit dat hij niet optijd opgezegd had!?? Volgens hun had hij op moeten zeggen gelijk na de bevestingingsmail, echter deze heeft hij nooit gehad! Nu zitten we dus ongevraagd vast aan een abonnement!! Is dit de manier om klanten te werven? Echt schandalig!! Wat kunnen we hiermee?
Met vriendelijke groet
R reijnders
Beatrixstraat 5
5971 bn Grubbenvorst
0619194400

De oplossing

Van t abonnement af

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Reijnders,

    Mogelijk is er iets misgegaan met de postbezorging onze excuses daarvoor. Het betreffende abonnement is reeds gecrediteerd. Uw man zal dus niets meer ontvangen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzzelbrein

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen