Opgelost door Puzzelbrein: ongevraagd abonnement puzzelboek

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 408618
Gebruiker
A.Mi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een cliënt van mij heeft blijkbaar ooit een abonnement aangesmeerd gekregen. Hij spreekt en schrijft geen Nederlands dus kan niets met een puzzelboekjesabonnement. er loopt nu een incassotraject via Intrum. voor alle betrokkenen onnodig correspondentiewerk. Kan het worden kwijtgescholden.

De oplossing

Verzoek kwijtschelding van de kosten.

jammer dat er alleen 'word' bestanden kunnen worden geüpload.

3 reacties

  1. Auteur
    A.Mi
    Datum
    Wat jammer dat er tot nu toe niet wordt gereageerd door Puzzelbrein.
  2. Auteur
    A.Mi
    Datum
    Wat jammer dat er tot nu toe niet wordt gereageerd door Puzzelbrein.
  3. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer mevrouw,

    We hebben eea uitgezocht, het betreft een factuur van 15-06-2018. Wij zullen uw klacht doorgeven aan Intrum en naar wij aannemen zal de incassoprocedure dan worden stopgezet.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzelbrein

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.Mi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Intrekken van de vordering is via de site van klachtenkompas beloofd. 27-12-2019 Er is nog geen bevestiging ontvangen van het incassobureau over het intrekken van de vordering.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen