Klacht Puzzelbrein: Onterechte rekening gekregen.

Klachtnummer
# 417671
Gebruiker
J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen week een factuur van 81,19 euro binnen gekregen door puzzelbrein betalen voor 28-01-2020
Ik ben opgelicht! Ik heb hier nooit mee ingestemd! Hele lang tijd geleden gebeld door zo n verkoper of ik gratis een proef puzzelboekje wil ontvangen, eenmalig je zit nergens aan vast geen kosten, en wil je het blijven ontvangen dan pas krijg je abonnement, nadat je zelf dit bekent maakt
Niet mee ingestemd in dit abonnement en deze betaling!
Nooit een proef schrift ontvangen! En nu ineens meteen betalen!
Ik wil dat dit meteen word stopgezet en geen betaling te voldoen. Onder valse voorwendselen een abonnement aanpraten en meteen een dure factuur sturen ga niet mee akkoord.

De oplossing

Ik wil dat dit abonnement stop gezet wordt en ik wil de rekening niet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Westerhuis,

    Conform uw verzoek is uw abonnement stopgezet en gecrediteerd.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice PuzzelBrein.

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen