Opgelost door Puzzelbrein: Opgelicht door Puzzel Brein

content Opgelost
Ellen000

Mijn vriend is door Puzzelbrein opgelicht! Hij is enige tijd geleden gebeld door een verkoper of hij een gratis proef puzzelboekje wil ontvangen. Dit zou eenmalig zijn en je zou niet aan een abonnement vast zitten. Indien je het wil blijven ontvangen dan pas krijg je het abonnement als je dit bevestigd.

Nooit ingestemd met het abonnement en de betaling en ineens ontvangen we een factuur van 81,19. In eerste instantie verwachtte we dat het om miscommunicatie ging. We hebben contact opgenomen met de klantenservice en kregen hier een zeer onvriendelijke medewerker aan de telefoon die niets voor ons kon betekenen. Bij het vragen naar oplossingen gaf ze aan dat we gewoon moesten betalen omdat we anders een aanmaning en uiteindelijk een incasso bureau konden verwachten. Dezelfde gang van zaken als ik lees op veel online sites over dit bedrijf, dit is dus geen incidenteel misverstand maar oplichting!

Ik wil dat dit meteen word stopgezet en geen betaling te voldoen. Onder valse voorwendselen een abonnement aanpraten en meteen een dure factuur sturen ga niet mee akkoord.
De huidige factuur hoeft niet meer betaald te worden en het abonnement is stopgezet.

Puzzelbrein
    Geachte heer Joosten,

Het abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Er hoeft dus niets betaald te worden.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Klantenservice PuzzelBrein.

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?