Opgelost door Puzzelbrein: Oplichting ng

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 340766
Gebruiker
Ikkedus
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beweren dat ik 2 exemplaren heb ontvangen en binnen 2 weken na ontvangst van het eerste exemplaar had moeten opzeggen. Ik heb tot 27 december niets ontvangen behalve een belachelijk hoge factuur en aanmaning.

Gewenste oplossing

Geen aanmaningen, puzzelboekjes, rekeningen of contact meer. Ik heb geen abonnement en wil geen abonnement en wil niets meer te maken hebben met deze oplichters
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Jansen,

    Naar aanleiding van uw gesprek met de klantenservice was uw abonnement al stopgezet en gecrediteerd. Wij hopen, dat uw klacht al naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzelbrein

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen