Opgelost door Puzzelbrein: Tijdens telefoongesprek aangegeven dat ik absoluut geen abonnement wil hebben.

Johannes

Ongevraagd een abonnement tot 31-01-2020.
Op 8 mei 2019 ben ik telefonisch benaderd door een van uw werknemers om het blad PuzzelBrein een keer te proberen. Dit leek me wel aardig voor mijn vrouw oom eens te proberen gaf ik aan. Uw medewerker zei dat het blad rond 14 juni 2019 op mijn adres bezorgd zou worden en hij vroeg of het laatste gedeelte van ons gesprek opgenomen mocht worden. Ik heb hier mee ingestemd en herhaalde ons gesprek in en snel tempo, ik gaf nogmaals aan dat dit om een eenmalige actie ging en ik absoluut negens aan vast wil zitten. Dit was geen probleem, ik kon het na ontvangst van het blad meteen stopzetten werd belooft. Afgelopen week kreeg ik een herinnering voor een bedrag wat nog openstond (€81,19), dit document is gedateerd op 30-07-2019. Wat ik zeer vreemd vind is dat dit het eerste is wat ik ontvangen heb, eerst dacht ik dat het door PuzzelBrein vergeten zou zijn.

Ik wil van hun z.g. abonnement af...
Antwoord PuzzelBrein; Alle bladen zijn in folie verpakt en vanaf 14-06-2019 telkens iedere 4 weken verzonden naar het bovengenoemde adres. Als een blad niet bezorgd kan worden ontvangen wij hem van de postbezorger retour. Uw bladen hebben we echter niet retour ontvangen. Zoals we in het telefoongesprek, de bevestiging die wij u per e-mail op 31-05-2019 verstuurd hebben (de mail in spammail gevonden, verstuurd op 24-07-2019!!!) en de welkomstbrief bij het cadeau-exemplaar van 14-06-2019 hebben aangegeven, kon het abonnement uitsluitend ontbonden worden, als er binnen 14 dagen na 14-06-2019 zou worden opgezegd. Na die opzegtermijn starten wij met de voorbereidingen van de verzending van de volgende editie. Omdat wij geen opzegging binnen die 14 dagen hebben ontvangen, kunnen wij het lopende abonnement dus niet meer ontbinden. Na de beëindiging van uw abonnementsperiode op 23-01-2020 zult u vanwege uw opzegging geen edities meer ontvangen.

Puzzelbrein
    Geachte heer Wissink,

Naar aanleiding van uw klacht is het abonnement stopgezet en gecrediteerd. Mogelijk ontvangt u nog post, dat kunt u dan vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Klantenservice Puzzelbrein

Johannes
Het z.g. abonnement is stopgezet en gecrediteerd.

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?