Opgelost door Puzzelbrein: voel me opgelicht

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 363763
Gebruiker
ricardo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een rekening liggen van dit bedrijf ze hebben het door gestuurd naar intrum na 2x bellen en eigen onderzoek terwijl bellend met de klantenservice mails zijn beland in spam en niet geheel onder de naam puzzelbrein ze hebben boeken gestuurd zonder geld te ontvangen door blijven sturen bij eerste telefoon gesprek gezegt wil best 1 ontvangen maar daar blijft het bij wil nergens aan vast zitte nu blijkt dat ik het dus ik toch nog aan een abonement vast zit en een deurwaarder aan me vast zit meet een rekening 115 ik vind dat dit normaal boeken voor geld blijven sturen terwijl er totaal geen reactie of contact over terug krijg (kwa geld en contact wie kan mij helpen

De oplossing

crediteren alstublieft

1 reactie

  1. Auteur
    Puzzelbrein
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Roest,

    U heeft deze klacht dubbel ingediend.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Puzzelbrein

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ricardo
Datum
Uiteindelijke oplossing
het is nog niet opgelost ik zit nog steeds met de schuld bij intrum
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Puzzelbrein?