Opgelost door Puzzelspel: Ik zou (volkomen onterecht) aan een abonnement vastzitten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 382898
Gebruiker
le Grande d'Hollande
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al enkele malen telefonisch door iemand benaderd die zegt namens Puzzelspel te bellen, en dat ik telefonisch een abonnement bij hun on-line platform zou zijn aangegaan. Ik heb daar echter nimmer iets voor ondertekend en ook telefonisch ben ik geen enkele verplichting aangegaan. Ik zou alleen een gratis proef-versie ontvangen. De mail met inlog-gegevens die ik medio juli ontving heb ik nimmer geactiveerd of geopend, dus ook op die wijze ben ik geen verplichtingen aangegaan.

De oplossing

Het stoppen met mij telefonisch of op andere wijze lastig te vallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Puzzelspel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    le Grande d'Hollande
    Datum
    Inmiddels door B. Bruin, Afdeling Klantenservice Puzzelspel, benaderd. Hij bevestigde op mijn verzoek per e-mail zijn toezegging met de volgende tekst:

    Hierbij willen wij u informeren dat nadat uw klacht is verwijderd, wij uw dossier uit coulance zullen sluiten. Tevens uw openstaande factuur kwijtschelden.

    Wat mij betreft is de zaak hiermee afgedaan, met dank aan de consumentenbond!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
le Grande d'Hollande
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Puzzelspel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen