Opgelost door Puzzelspel: Ik zou (volkomen onterecht) aan een abonnement vastzitten.

le Grande d'Hollande

Ik ben al enkele malen telefonisch door iemand benaderd die zegt namens Puzzelspel te bellen, en dat ik telefonisch een abonnement bij hun on-line platform zou zijn aangegaan. Ik heb daar echter nimmer iets voor ondertekend en ook telefonisch ben ik geen enkele verplichting aangegaan. Ik zou alleen een gratis proef-versie ontvangen. De mail met inlog-gegevens die ik medio juli ontving heb ik nimmer geactiveerd of geopend, dus ook op die wijze ben ik geen verplichtingen aangegaan.

Het stoppen met mij telefonisch of op andere wijze lastig te vallen.

Puzzelspel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

le Grande d'Hollande
    Inmiddels door B. Bruin, Afdeling Klantenservice Puzzelspel, benaderd. Hij bevestigde op mijn verzoek per e-mail zijn toezegging met de volgende tekst:

Hierbij willen wij u informeren dat nadat uw klacht is verwijderd, wij uw dossier uit coulance zullen sluiten. Tevens uw openstaande factuur kwijtschelden.

Wat mij betreft is de zaak hiermee afgedaan, met dank aan de consumentenbond!!

le Grande d'Hollande

Ook een klacht indienen over Puzzelspel?