Klacht Puzzelspel: Vastzitten aan een abonnement.

Klachtnummer
# 383908
Gebruiker
PastaOlijfboom#315
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben telefonisch benaderd om deel te nemen aan puzzelspel.com.
Hiervoor kreeg ik 2 weken bedenktijd. Echter heb ik nooit een mail ontvangen om in te loggen en heb daarom ook nooit gebruikgemaakt van de de aangeboden diensten. Vervolgens blijk ik toch aan een abonnement vast te zitten van 34,95 euro per maand. Dit abonnement kan pas over een kwartaal worden stopgezet.
Ook een telefoontje naar de klachtenafdeling heeft er niet voor kunnen zorgen dat dit abonnement nietig wordt verklaard. Er wordt ervan uitgegaan dat een telefonische afspraak net zo bindend is als een handtekening onder een contract.

De oplossing

Graag zou ik zien dat het abonnement van 34,95 per maand wordt stopgezet. Te meer ik geen gebruik maak en heb gemaakt van de aangeboden diensten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Puzzelspel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    PastaOlijfboom#315
    Datum
    Klacht is in samenspraak met Puzzelspel goed afgehandeld. Dank.

Ook een klacht indienen over Puzzelspel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen