Klacht Puzzlelamp.nl: Bestelling gedaan via internet, betaald maar nooit geleverd en onbereikbaar

Klachtnummer
# 251374
Gebruiker
jdwietsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 4 december 2016 een bestelling geplaatst en betaald bij puzzlelamp.nl. Daarna nooit iets gehoord, er wordt niet gereageerd op e-mails en het telefoonnummer bestaat niet. Via het contactadres van de website kom ik terecht bij een Ab Woelinga. Echter hetzelfde niet bestaande telefoonnummer. Het lijkt een ouderwetse oplichterij te zijn omdat Woelinga wellicht in Thailand woont. Graag actie vanuit de consumentenbond, er zijn meerdere mensen opgelicht. 1. website laten verwijderen. 2. mensen via internet waarschuwen!

De oplossing

mijn betaling van 22,99 terug gestort (maar die kans schat ik erg klein in).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Puzzlelamp.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puzzlelamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen