Klacht PWN: 3 maanden wachten op een aanlsuiting!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178948
Gebruiker
de Gravin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 mei jl. is mijn aanvraag bevestigd op MijnAansluitingen.nl.
Een uitvoerder zou contact zoeken voor inplanning.
Nimmer meer iets vernomen en deze week uren en uren bezig geweest om de juiste persoon bij de uitvoerder te pakken te krijgen.
Die zegt dat eea wordt opgehouden omdat PWN bodemonderzoek wil doen.
Maar....ook dit is nog niet ingepland en zal zeker niet in de bouwvak plaatsvinden.
ondertussen ligt de verbouwing volledig stil, niemand kan aan het werk.
Dat kost mij klauwen vol geld!

De oplossing

ZSM bodemonderzoek en uitvoering van de aansluitingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de Gravin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen