Klacht PWN: Aaanmaning PWN 40 euro extra, nooit eerste aanmaning gehad

Klachtnummer
# 101709
Gebruiker
JJMOL
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb van Pwn een 2de aanmaning gekregen, met daarbij een verhoging van 40 euro.
Ik heb gelijk gebeld dat ik 't vreemd vindt een 2de aanmaning met verhoging te ontvangen zonder dat ik een 1ste aanmaning heb gekregen.
Het antwoord van de klantenservice is, dat ze het verstuurd hebben en dus niets voor me kunnen doen.

Hoe moet je iets betalen waar je geen weet van hebt. Dat is toch onmogelijk. Maar ze willen niet meewerken, je wordt niet doorverbonden en men is ronduit onbehulpzaam.
Dus de klacht is over het : - verhogen met zo een belachelijk hoog bedrag. 40 euro
En - de ongelofelijk slechte service van de klantenservice.

De oplossing

40 euro terug die ik voor de incasokosten heb moeten betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen