Klacht PWN: hoge incassokosten

Klachtnummer
# 122118
Gebruiker
Brendavan den burg-fiolet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik een eerder aanmaning heb ontvangen.
Maar die eerste aanmaning heb ik nooit gehad. En jullie kunnen mij ook geen kopie mailen.
Tevens zeggen jullie in de brief dat ik beter voor automatische afschrijving kan kiezen, maar dat heb ik al de volgende termijn van 30 euro is al afgeschreven
relatie nr 89724

De oplossing

Graag kwijtschelding van die 40,00 euro.
De termijn van 30,00 heb ik al voldaan. Op 5-8-2015
Vordering 276173695

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen