Klacht PWN: Incassokosten geen factuur

Klachtnummer
# 164140
Gebruiker
RHulsbosch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar verhuisd. Netjes doorgegeven, eindafrekening gekregen (geld terug). Nu een bericht van incasso bureau.....40 euro kosten over 60 euro factuur. Nooit factuur gehad. Na telefoontje wordt er gezegd dat er facturen zijn gestuurd naar oude adres (?). Ik heb echter doorstuur service genomen voor 3 maanden....niks doorgestuurd gekregen van PWN. Volgens PWN heeft de doorstuurservice gefaald. Mijn probleem. Door de houding van PWN en Incassobureau toch maar geld overgemaakt, maak graag gebruik van mijn water.

De oplossing

Incasso kosten terug betalen aan mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen