Klacht PWN: kontakt op nemen

Klachtnummer
# 269319
Gebruiker
gerrit 77
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij hebben tot drie maal een kontakt formulier ingevuld betreffende om de juiste meterstanden door te geven.
pwn geeft geen enkele reactie het zij per e-mail of telefonisch.
het is een schande dat pwn zo met zijn klanten omgaat het is te gek voor woorden,ze kunnen wel een e-mail sturen dat er een verhoogt bedrag van je rekening wordt afgeschreven omdat ze het geschat hebben.
zo zie je maar weer hier in nederland is mens vriendelijkheid ver te zoeken je bent alleen maar een nummer voor de rest niets,
ga zo door pwn dus niet waardeloos bedrijf.

De oplossing

dat ze kontakt met je opnemen en niet de mensen laten darren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen