Klacht PWN: PWN maakt restitutie over op verkeerde rekening.

Klachtnummer
# 97689
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

PWN heeft de terugbetaling van de waterrekening op een verkeerde rekening gestort.
Bij na vraag waar de betaling blijft wordt geconstateerd dat dit op een verkeerde rekening is gestort. Deze rekening is wel bekend bij mij maar niet van mij maar van mijn ex waar ik al 4 jaar van gescheiden ben. Na aangeven van dit misverstand bij PWN blijkt dit bedrijf niet van zinnen te zijn het geld terug te halen en als nog naar mij te willen overmaken. Ik moet het zelf maar met mijn ex uitzoeken.
Deze halsstarrige niet dienstbare houding is voor mij niet te verkroppen.
Ik ben een ander rechtspersoon en geef duidelijk aan dat ik niet het geld heb ontvangen waar ik recht op heb. Zij hebben naar eigen zeggen daar geen boodschap aan.

Gewenste oplossing

Terug boeking dmv storneren naar PWN van het verkeerde bankrekening nummer en overmaken aan de rechtmatige ontvanger.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen