Klacht PWN: PWN wat een bedrijf.......

Klachtnummer
# 168638
Gebruiker
JanT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben per 1 december 2015 ons huis verkocht en de meterstanden doorgegeven aan de desbetreffende instanties. Begin december een rekening gekregen waarvan wij dachten dat het een eindafrekening was. Daarna in maart werd er € 60 geïncasseerd voor het watergebruik op het oude adres wat wij - uiteraard - hebben teruggeboekt. Krijgen we 2 maanden later incassobureau per mail en per telefoon. Of we even € 100,- willen overmaken voor de rekening van ons oude adres. Wat we ook doen ze blijven ons bestoken. We hadden wel verzuimd ons op het nieuwe adres weer in te schrijven, maar dat is nu opgelost. We moeten het bedrag van € 81,30 terugkrijgen, maar ook dat is schijnbaar een probleem. We hebben alles per post en per mail gestuurd, maar de post komt schijnbaar niet aan en op mail wordt nauwelijks gereageerd. Per telefoon vandaag hoorden we dat er nog steeds niks is rechtgezet en de vordering van incassobureau blijft bestaan.......

De oplossing

Intrekken onterechte vordering en uitbetalen teveel betaald waterverbruik

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen