Klacht PWN: Wel een 2e aanmaning ontvangen maar geen facuur, geen herinnering en geen aanmaning..

Klachtnummer
# 119661
Gebruiker
okkie1969
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wel een 2e aanmaning ontvangen maar geen facuur, geen herinnering en geen aanmaning..

Nu mag ik 40 euro gaan betalen als kosten op een maandtermijn van 16 euro.
Ik heb inmiddels 16 euro overgemaakt maar ik ga absoluut niet akkoord met 40 euro kosten.

Gewenste oplossing

Kwijtschelding van de 40 euro kosten. En excuses en een antwoord op de vraag waarom ik geen facuur, geen herinnering en geen aanmaning heb ontvangen..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PWN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PWN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen