Klacht PZC.nl: pzc wordt bijna alle dagen veel te laat bezorgd

zilversmid

krant alle dagen veel te laat en als je na weken lang te late bezorging (en iedere dag digitaal melden) opmerking maakt dat je niet voor digitaal lezen hebt gekozen, maar voor papier, geeft men niets om; je moet toch volle mep blijven betalen want "krant wordt uiteindelijk toch bezorgd"? Leuk hoor, om half 9 / 9 uur een krant als je om 7.45 naar je werk vertrekt.
Van ellende overgestapt op doordeweeks digitaal lezen en niet afhankelijk van bezorger, maar op zaterdag graag papieren versie. Nou, op zaterdag komt krant ook pas rond 9 uur. Kan ik hem weer digitaal lezen. Ja, leuk, je krijgt een bon om krant ergens op te halen. Brrrrr...moet ik alsnog door kou overal gaan shoppen voor een krant. Het is dat ik de PZC wil lezen voor regio nieuws, maar anders had ik hem allang opgezegd. Jammer dat PZC mensen niet tegemoet komt

tijdige bezorging

Wij vinden dat PZC.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PZC.nl?