Klacht PZC.nl: Recht van verzet

Klachtnummer
# 191885
Gebruiker
Gerardus Rog
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na ooit klant geweest te zijn van de pzc heb ik het abonnement opgezegd. Ondanks herhaaldelijk het recht van verzet in te roepen, blijf ik telefonisch, per email en per gepersonaliseerde post, lastig gevallen worden voor een nieuw abonnement. De dienst marketing blijft hardnekkig volharden mij uit de database te verwijderen.

De oplossing

Gelieve het recht van verzet te respecteren en mij volledig uit jullie database te verwijderen. Ik wens niet meer gecontacteerd te worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PZC.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PZC.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen