Klacht PZC.nl: Te late bezorging van de krant

Klachtnummer
# 172813
Gebruiker
Ludwigjurriëns
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enkele malen per week komt de krant te laat, (ruim) na 7 uur.
Ruim een half jaar meld ik dit nu elke keer als het gebeurt. Af en toe word ik teruggebeld omdat het een herhaalklacht betreft. Er wordt beloofd met de rayonmanager te praten, vouchers te sturen (nog werkelijk nooit ontvangen), smoesjes van vakantiewerkers. Noem maar op. Ik ben het spuugzat, maar opzeggen is geen optie, dan heb ik helemaal geen (regionale) krant. Digitaal lezen kan ook, maar dat vind ik een verschrikking, krijg ik dan trouwens een tablet van de PZC???

De oplossing

Tijdige bezorging van de krant, elke dag!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PZC.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PZC.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen