Klacht pzem energie: PZEM, stug niet meedenkend bedrijf.

pzemdeltanok

Begin 2016 heb ik mijn energie via PZEM laten verlopen. Er was een klein maandelijks voorschot van € 138,71 , dat ik altijd netjes heb betaald. In Februari 2017 kreeg ik een terugstorting van hen.

In Maart werd ik benadert door een ander bedrijf, dat goedkoper mijn energie kon voorzien, dus heb ik besloten die overstap te maken. Tevens werd rond deze tijd de slimme meter geinstalleerd, en gingen we onze showroom uitbreiden.

Toen was er ineens de eindafrekening van € 2300 euro! In eerste instantie kon ik dat moeilijk geloven, dus navraag gedaan. Nu blijkt dat achteraf wel kloppend geweest, maar als je dat niet verwacht is het een bittere pil ( vooral omdat je kort geleden nog een serieuze terugbataling hebt gekregen ).

Daar ik de 2300 niet zomaar kon missen, wilde ik graag een betalingstermijn afspreken. Echter was dit maximaal in 3 maanden te spreiden. Aangezien dat dat niet haalbaar was voor mij heb ik meerdere keren geprobeerd hier iets in te kunnen doen, maar zo stug als ze zijn, geen medewerking.

Het resultaat is dat het dossier doorgestuurd is naar een incasso bureau, waardoor de kosten nu nog hoger opgelopen zijn.

Kortom, NOOOIT meer PZEM!

Laat dit een waarschuwing voor jullie allemaal zijn!

In mijn ogen hadden ze voor dit bedrag een lagere termijn moeten hanteren, die wel haalbaar was, zodat ik niet 20% extra kosten ( puur verlies ) had moeten krijgen.

Dit aangezien er aan beide kanten dingen niet goed geregeld waren, hadden ze best ook in eigen boezem kunnen kijken

Wij vinden dat pzem energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over pzem energie?