Klacht Q-Park: Deze week 2 keer geen OV-korting gekregen

loeslennarts

De lezer in de paal van de parkeerplaats bij het station in Assen herkent kennelijk mijn OV-chipkaart niet. Ik heb deze week namelijk al twee keer geen korting gekregen hoewel ik wel mijn kaart voor de lezer hield. Ik heb al een verzoek tot restitutie bij Q-Park ingietend, maar geen reactie gekregen. Er is a l jaren voortdurend gedonder bij deze parkeerplaats. Vroeger ging vaak de slagboom helemaal niet omhoog. De nieuwe strategie lijkt te zijn iedereen het volledige bedrag te laten betalen! En je kunt er niks tegen doen. Een andere parkeerplaats is er niet, dus ze hoeven ook geen enkele moeite te doen, de mensen blijven toch wel komen.

Dat alle technische problemen bij deze parkeerplaats nu eindelijk eens worden verholpen en dat de klant die last van de problemen heeft eens een tegemoetkoming krijgt (bovenop restitutie van het teveel betaalde). Je moet namelijk heel veel moeite doen om je geld terug te krijgen. Ze willen dat je zowel een kwitantie als je reishistorie meestuurt.

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Q-Park?