Klacht Q-Park: Dubbele afboeking parkeerbedrag.

Klachtnummer
# 73351
Gebruiker
P.P.F. Rey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 Mei 2014 heb ik per ongeluk twee betalingen (2x 103 euro) verricht in de parkeerautomaat op het vliegveld van Charleroi-Brussel. Na de eerste betaling kreeg ik de parkeerkaart niet terug van de automaat, in de veronderstelling dat de betaling mislukt was heb ik opnieuw betaald. eenmaal thuis zag ik dat er 2x afgeboekt is. Q-park (admin@q-park.be) gaf niet thuis, zei dat ze maar een betaling kunnen terug vinden en verwees mij naar mijn ING bank. De ING bevestigt dat er twee betalingen zijn verricht aan Q-Park en kan (waarschijnlijk) verder niets voor mij doen (ik heb immers zelf twee betalingen gedaan).De ING verwijst mij terug, waarop vervolgens Q-park niet meer reageert.

De oplossing

Aangezien het misverstand bij mij ontstaan is door het disfunctioneren van de desbetreffende parkeerautomaat wil ik dat Q-park het teveel betaald geld terugboekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?