Klacht Q-Park: foute tijdregistratie parkeren op 26 april 2019 met P+ pas

Klachtnummer
# 367287
Gebruiker
Velsink1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

foute tijdregistratie parkeren op 26 april 2019 met P+ pas
Ik werd met de P+ pas toegelaten tot de garage en ook bij verlaten
Echter naar achteraf bleek, is er GEEN tijd van binnenkomst geregistreerd,
maar wel vertrektijd.
Er staat 0 uren parkeertijd op, maar wel een rekening van € 17,40
Klacht bij Yellowbrick gedeponeerd en hun argument is dat het systeem wel gewerkt heeft, want de slagboom is omhoog gegaan.. ??!

De oplossing

Een schikking treffen voor 2,5 uur parkeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Q-Park hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Q-Park?